ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

مهربانی های یک دختر

پدر دخترک پنج ساله اش را تشر زده بود که چرا کاغذ کادویی طلایی گران قیمتش را خراب کرده. مخارجش زیاد بود و هزینه های زندگی کلافه اش می کرد. اما وقتی که دخترک جعبه کادو پیچ شده را به او داد از رفتار تندش پشیمان شد . جعبه را باز کرد اما وقتی چیزی درون آن نیافت با عصبانیت گفت ، هنوز نمی دانی وقتی هدیه ای به کسی میدهی انتظار دارد که چیزی درون آن باشد اشک در چشمان دخترک حلقه زد و با بغض گفت : اما پدر جعبه که خالی نیست پر از بوسه های من است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته ها
14 بهمن 91 16:07
سلام.از اشنایی با شما و دخترای نازتون خوشحالمان شاالله خدا حفظشون کنه
به شما هم بابت قلم روون و لحن صمیمانه تون تبریک میگم


ممنون منم همینطور خواهش میکنم نظر لطفتونه!!


مامان هدیه
15 بهمن 91 11:03
زمونه طوری شده که محبت و مهربونی و عشق رو دیگه کمتر کسی درک میکنه


اره واقعا!!!
مامان بهراد
16 بهمن 91 10:07
سلام عزيزم خوبي شرمنده،به خدا بهراد مريض بود درگير بودم باور كن الان كه دارم پيام برات ميذارم پسرم مريضه و تب داره گوشش درد ميكنه كارم شده گريه، ازت خواهش ميكنم از دستم ناراحت نشي ديروز هم كه تولد پسرم بود هيچ كاري براي پسرم نكردم آخه همش گريه ميكرد.دختراي گلت چطورن ماشاا... خيلي ناز شدنX:


ممنون عزیزم خوهش میکنم ایشالا بهراد جونم هرچی زود تر خوب میشه!!!!راستی تولد پسملی مبارکش باشه ایشالا صد ساله شه!!!زیر سایه ی پدر و مادرش زندگی کنه!!!
مامان بی تاب
17 بهمن 91 18:59
سلام .زنده باشد.


سلام مرسی عزیزم اما ای کاش شما آدرستون و واسم میذاشتید!!!!