ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

دوستتان دارم چون......

دوستتان دارم چون تنهاترین ستاره زندگی من هستید

دوستتان دارم چون تنهاترین مصراع شعر من هستید

دوستتان دارم چون تنهاترین فکر تنهایی من هستید

دوستتان دارم چون زیباترین لحظات زندگی من هستید

دوستتان دارم چون زیباترین رویای خواب من هستید

دوستتان دارم چون زیباترین خاطرات من هستید 

دوستتان دارم چون دوستتان دارم

q

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر کوثر
14 بهمن 91 7:27


با افتخار لینک شدید


ممنون گلم
مادر کوثر
14 بهمن 91 7:28
راستی مامانی
شما کدوم شهر هستید؟
میخوام جلو اسمتون در لینک دوستان بنویسم


ما اهل تهرانیم
مامان حسنا
14 بهمن 91 9:59
ماشالا به ایم مامان فعال چقدر زود اپ میکنی


ما اینیم دیگه!!!!
مامان حسنا
14 بهمن 91 12:15
خصوصی داری گلم
مامان حسنا
14 بهمن 91 15:36
من نی نی گپم
مامان هدیه
15 بهمن 91 11:04
دوستتون دارم چون زیباترین هدیه خدایید


منم دوستون دارم نه تنها من و شما تمام مادران این مرز و بوم هدیه خداوند هستند!!!