ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

مادر یعنی این!!!

ساعت 3 شب بود که صدای تلفن، پسری را از خواب بیدار کرد. پشت خط مادرش بود. پسر با عصبانیت گفت: چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی؟ مادر گفت: 25 سال قبل در همین موقع شب تو مرا از خواب بیدار کردی! فقط خواستم بگویم تولدت مبارک...!

پسر از این که دل مادرش را شکسته بود تا صبح خوابش نبرد، صبح سراغ مادرش رفت. وقتی داخل خانه شد مادرش را پشت میز تلفن با شمع نیمه سوخته یافت، ولی مادر دیگر در این دنیا نبود . !

...............................................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسنا
14 بهمن 91 16:11
چقدر قشنگ بود.......باز کردی رمزو


خواهش میکنم آره!!
مامان آوا
14 بهمن 91 20:01
چقدر زیبا و قشنگ بود.درود بر همه مادران خوب.خدا کنه ما هم مثل اونا باشیم


خواهش میکنم خدا کنه!!!
مامان هدیه
15 بهمن 91 11:00
خانمی موهای تنم سیخ شدن متاسفانه این یه حقیقت تلخه
بابای ارشیا
15 بهمن 91 17:36
مطلبت دلم رو لرزوند الهی همیشه به مادرت دلخوش باشی و همیشه مادر باشی برای ناز فرزندانت


ممنون!!
مامان حسنا
22 بهمن 91 11:47
سلام عزیزم خوبی دخترای گلت خوبن؟وای نمیدونی چقدر دلم تنگ شده بود واستون روزی 2.3 بار میام وبت ولی چه فایده که پست جدید نمیزاری؟
راستی اون عکسایی که از مهدیس جون سیو کردم و هرروز نگاه میکنم.....
قاطی عکسای حسنا گذاشتم خیالت راحت خوب ازشون نگهداری میکنم


مرسی عزیز دلم, دل به دل راه داره منم شمارو خیلی دوست دارم اگه من دوستی به این خوبی نداشتم که از تنهایی .....راستی دستت درد نکنه عزیزم بابت عکس تا چند وقت دیگه یا شایدم یکی دو ماه دیگه ایشالا با پست جدید میام و آپ میکنم خیییییییلی دوست دارم گلم
مامان حسنا
24 بهمن 91 13:47