ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

تولد مهدیس و دیروز 20 اردیبهشت

سلام دخمل نازنینم امیدوارم هرلحظه که اینو میخونی شاد باشی و سلامت!!ماچ

مامانی دیروز همونطور که گفتم جشن تولد گرفتیم سه روز جلوتر انداختم خیلی خوب بود و خوش گذشت!!!

من تا ساعت 11 کارامو کردم تو هم ساعت 12 وقت آرایشگاه داشتی که بریم موهاتو درست بکنن!!!!!!!

همون آرایشگر دوست منم هست خیلی باهم صمیمی هستیم اون دخترش رو با تو باشگاه ژیمناستیک میبرد بعد از این که من بردم تکواندو اونم به خاطر ما اومد!!!!!!!

بلاخره بردمت و موهاتو خیلی قشنگ درست کرد بعدش برگشتیم خونه چون جمعه بود باباجون هم خونه بود به بابا جون گفتم که مهدیس رو با خودت ببر کیک رو بگیرید منم برم بزنگم که دوستای باشگاهش بیان بیچاره باباجون هم قبول کرد اون موقع مامانی هم خونه ما بود تو فکر میکردی که تولدت قراره فقط مامانی باشه چون عمه اینا نتونستن بیان بلاخره ساعت 3 تو رفتی با باباجون کیک بگیری منم زنگیدم که مهمونا بیان اونا حاضر بودن سریع اومدن به باباجون گفتم که اگر میخوای بیای بزنگ تا من فشفشه ها رو روشن کنم آماده باشم وقتی اومدید باباجون زنگید که بیا پایین کیک رو ببر بالا مهدیس نمیتونه منم گفتم باشه صبر کن مهدیس رو نگه دار پایین من بیام کیک رو بیارم بالا بعد بهش بگو بیاد بالا گفت باشه بله من رفتم کیک رو آوردم بالا در کوچه رو از قصد بستم که مهدیس فکر کنه پشت در مونده تا من بیام بالا در رو براش باز کنم از اف اف گفتم مهدیس بیا بالا مهدیسم خیلی عادی باچهره یه ذره ناراحت که تو تولدش کسی نیست اومد بالا همه ما هم بافشفشه چه کوچیک چه بزرگ وایساده بودیم جلوی در همین که اومد بالا گفتیم تولدت مبااااااااااااااااااااارک تولدت مبااااااااااااااارک وای خدا چهره مهدیس اون لحظه نگاه کردنی بود یه لحظه به بچم شوک وارد شده بود وایساد رو پله ها فقط میخندید اینقدر خوشحال شد که نگو پله هارو چهار تا یکی کرد اومد بالا همه بوسش کردیم و گفتیم مبارک باشه بعدش آهنگ گذاشتیم جاتون خالی هممون رقصیدیم بعدشم مهدیس مگه با دوستش ماهک از وسط جمع میشد همش میرقصید میگفت خیلی ناراحت بودم که کسی نیست فقط مامانیه اما وقتی دیدم خیلی خوشحال شدم!!!!!

وای خدا خداروشکر که بچم رو تونستم خوشحال کنم و از ناراحتی در بیاد بلاخره منم مادرم با گریه بچم گریه میکنم با خنده هاش میخندم با ناراحتیاش ناراحت میشم و با خوشحالی هاش خوشحال

دووووووووووووووووووووووووووووست دارم تمام عمرو زندگی من مهدیس جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان حسنا
21 اردیبهشت 92 12:42
مهدیس جونم تولدت مبارک عزیزم
مامانی پس عکساش کو من میخوام عکسهای تولدشو ببینم


عزیزم بخدا وقت نکردم از دوربین بریزم کامپیوتر وقت کردم به روی چشم
مامان بهراد
21 اردیبهشت 92 13:30
مبارك باشه عزيزمممممممممممممممممممممممم اميدوارم كه 120 ساله بشي واي چقدر رمانتيك اي كاش منم اونجا بودم و ميرقصيدم.شاد باشي در تمام لحظات عمرت
با ماماني و بابايي و خواهر گلت
اينم يه ماچ از طرف من يه شاخه گل براي گل زيبايي چون تو عزيز اما عمرت مثل گل نباشه
هزاران تبريك به خانم خانماي گل


مرسی عزیزمممممممممممم دوست دارم واقعا ای کاش بودی مهدیس دیگه اونموقع بال نداشت پرواز کنه واقعا ای کاش
مامان هدیه
21 اردیبهشت 92 13:57
به به چه تولدی...انشالله همیشه تو شادی باشین...مامانی خوب برنامه ریختی ها آفرین به مامانی باهوش و زرنگ
مهدیس جووووووووووونم تولدت پیشاپیش مبارک ایشالله همیشه لبت خندون باشه....بووووووووووووووووووووس خوشگلم
منتظر عکساتونم هستیم


ممنونم عزیزم مرسیییییییییییییی چشم وقت کنم عکس هم میذارم راستی همین که به یادمونی خودش برام یه دنیاست اشکالی نداره بوووووووووس
مامان نگار
21 اردیبهشت 92 16:09
مبارکه
خیلی خوب کردین که مهدیس جونو غافلگیر کردین. می دونم که این خاطره هیچ وقت از ذهنش پاک نمیشه. شما بهترین مامان دنیایین



ممنونم عسیسم مرسیییییییییییییییییییییییییییی
مادر کوثر
21 اردیبهشت 92 17:17


عجب سورپرایزییییییییییییییییییی

خدااااااااااااااای مننننننننننن

خیلی باحال بوووووووووووود



تولد تولد تولدت مبارک عزیزمممممممممم


ممنونم مرسییییییییییییی بووووس

مامان مانلی
21 اردیبهشت 92 18:22
سلام وای عجب دخمل خانم های نازی داری عزیزم من تازه وبلاگ ساختم خوشحال میشم بهم سر بزنید



مرسی عزیزم چشم
نرگس
21 اردیبهشت 92 18:22
سلام
تولد مهدیس جون مبارک باشه.
سوپرایز کردن خیلی خوبه آدم کلی ذوق میکنه. مطمئنا این روز رو مهدیس هیچ وقت یادش نمیره. دست شما مامان گل هم درد نکنه

کاش وبلاگتون رمزی نبود و ما هم میتونستیم عکسای دخترای نازتون رو ببینیم


ممنونم عزیزم تا جایی که تونستم اکثر رمز هارو برداشتم سعی میکنم دیگه کمتر رمز دار کنم
نسرین خاله اسما
21 اردیبهشت 92 21:02
وااااااااااای تووووووووووووولدت مبارک خوشگلم [دست چه سورپرایزی بود وقتی داشتم میخوندم به جای مهدیس جونی من ذوق زده شدم واقعا که یه روز به یاد مانمدنی بود برامهدیس جونی
واقعا که به این میگن مادره مهربان این همه زحمت فقط برای شاد کردن بچه هاش مهدیس جونی باید واسه داشتین همچین مادری افتخار کنه عزیزم


ممنونم عزیزم شما لطف داری گلم بووووووووس
نسرین خاله اسما
21 اردیبهشت 92 21:04
راستی مامانی عکساشم بزار ببینیمش مشتاق دیداریم
عکس های مهدیس جونم زودباش برام بفرست دیگه !!!براش به عنوان هدیه تولد میخوام درستشون کنم


چشم بخدا وقت نمیکنم این چند روزه کلی مهمون دارم و داشتم سر فرصت جفتشم به روی چشم
مامان محمد و ساقی
21 اردیبهشت 92 22:55
مهدیس جان تولدت مبارکبهترین های برای تو گلم


مرسییییییییییییییییییییییی خاله جون دوستون دارم
مامان محمد و ساقی
21 اردیبهشت 92 22:56
آفرین مامانی خلاصه تونستی خوشحالش کنیهیچ چیز بالاتر از خنده و شادی بچه ها نیست


آره بخدا منم فقط همونو میخواستم
مامان محمد و ساقی
21 اردیبهشت 92 22:59
یه هدیه ناقابل



http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13682969615.jpg




وااااااااااااااااااااای مرسی عزیزم ولی نمیدونم چرا باز نکرد فکر کنم آپلودش نکردی میتونی خودت امتحان کنی بازم مرسی دوست خوبم


مامان یلدا و سروش
22 اردیبهشت 92 0:59
تولد مهدیس جون مبارک. چکار جالبی کردین میتونم چهره مهدیس جون ور تصور کنم. آی حال میده سوپرایز تولد


آره عزیزم خودش شوکه شده بود خخخخخخخخخخخ
مامان یلدا و سروش
22 اردیبهشت 92 1:00
راستی عزیزم. ما بنا به دلایلی جابجایی نت داشتیم . خوشحال میشیم توی این خونه هم همراه ما یاشید


چشم
نرگس
22 اردیبهشت 92 10:04
سلام

چه خوب شد که رمزها رو برداشتین. دخترای نازتون رو ببوسین.


ممنونم
پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:34
┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃┃

تولدت مبارک


ممنونم ما هم شمارو دوست داریم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
24 اردیبهشت 92 19:15
سلام من برای تولد مهدیس پیام تبریک فرستاده بودم الان اومدم میبینم نیست واااااااااااااااااااااااااای عزیزم یه وقت پیش خودت نگی چه بی معرفته من دوبار هم پیام دادم نمیدونم چرا این جوری میشه برای محمد جان پسر مینا جون هم تبریک تولد فرستادم نرسیده بود


عزیزم عیبی نداره همینجوریش قبولت داریم شایدم دادی و رسیده و من فزاموش کردم اسمت رو بنویسم ببخشید به هر حال