ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

وااااااااااااای خدا حال مهدیس ......!!!!!!!!

امروز مهدیسم خیلی حالش گرفته است البته تا ظهر که از مدرسه بیاد خوب بود اما بعدش یه خبر شنید که اوضاعش خورد بهممممممم.........!!!!!!!!!!

دخملم دیگه دل و دماغ نداشت بره باشگاه!!!!!!!!!!!!!!!!!

حتما میپرسید چرا چون......

چون که امروز فهمید که عمه شینا نمیتونن بیان تولد آخه حقم دارن خب بیچاره دوتا بچه مدرسه ای داره که جفتشونم از هفته دیگه امتحاناتشون شروع میشه

از عمه بگذریم میرسیم به عمو که عمو هم خدمت میره و روز تولد مهدیس کشیکهناراحت

برسیم از همه مهمتر به باباجون که دوباره اون هم شرکت کشیکه شیفتش به روز تولد نمیخوره!!!!!!

انگار امروز بزرگترین غم دنیا رو سر دخملم بود همش منو دعوا میکرد که چرا منو بد موقعی به دنیا آوردی تو مقصری یکی نیست به این وروجک بگه................................متفکرمتفکرمتفکرمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نسرین خاله اسما
14 اردیبهشت 92 20:01
واااااااااااااای چه بد شده مهدیس جونم ولی این روزا هم خودش یه خاطره س قدرشو بدون و زیاد ناراحت نشو عزیزم


آره عزیزم بچه س دیگه به هر حال دلش میخواد
نسرین خاله اسما
14 اردیبهشت 92 20:25
عزیزم چطور میشه که نمیره رمزو چی میزنی بگو ببینم شاید من اشتباهی بهت دادم


تو وبت نوشتم برو ببین
مامان حسنا
14 اردیبهشت 92 20:37
عزیزم این کلمات و چ جوری کشیده مینویسی؟


کدوم کلمات رو؟؟؟؟
مامان حسنا
14 اردیبهشت 92 20:38
وای چ بد خب یکم تولدشو بنداز عقب ک حداقل باباش باشه


آره باید همون کارو بکنم ولی مهدیس خانوم راضی نمیشه میگه فقط همون روز
نسرین خاله اسما
14 اردیبهشت 92 20:39
نه عزیزم درسته نمیدونم چرا نمیره یه باردیگه بزن اگه نشد رمزو عوض کنم


شونصد بار امتحان کردم
نسرین خاله اسما
14 اردیبهشت 92 20:46
پس برو خصوصی


آره عزیزم رفت
نسرین خاله اسما
14 اردیبهشت 92 21:47
پس چی شد عزیزم عکساشو ارسال نمیکنی درستش کنم


چرا گلم هم میخوام عکس هاش قشنگ باشند هم جدید
همم این که واقعیتش واسه تو زحمت میشه
مامان سهند و سپهر
14 اردیبهشت 92 22:29
به منم رمز بدين لطفا


به روی چشم
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:32
عزیییییییییییییییییییییزم مهدیس جون
یه دفعه اومدم خودنم و کاری پیش اومد رفتم
عزیزم یه جوری تولد بگیر همه باشن.بهش دلداری بده.مهم اینه که اعضای اصلی خانواده پیش هم باشن.دیگه از شیوه مادرانت استفاده کن دیگه!


اشکالی نداره گلم آره بخدا منم میگنم ولی راضی نمیشه میگم یه جشن بگیرم دوستاتو دعوت کن میگه نه میگم ببرم مدسه جشن بگیر میگه نه باید تو خونه خانواده خودمون باشن منم نمیدونم دیگه چی کار کنم
عشق به خدا
15 اردیبهشت 92 0:26
سلام ماشالله انشالله خداوند حفظشون کنه براتون
ببخشید میشه منم رمزو داشته باشم؟
در پناه حق


عزیزم آ؛شنایی چندانی ندارم باهاتون شرمنده
مامان آوا
15 اردیبهشت 92 6:51
آخی مهدیس خانمی اشکال نداره هر روز تولد آدم هست پس می تونی دیرتر بگیری که همشون باشن


مرسی خاله جون ولی بچه گوش شنوا نداره
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 اردیبهشت 92 15:22
سلام میتونی تولد رو یه چند روز زودتر یا دیر تر بگیری که همه باشن مهدیس جون از همین حالا تولدت مبارک عزیزم


عزیزم ممنونم اینو همه میگیم مهدیس گووووووووووووش نمیکنه به عبارت دیگر کو گوش شنواااااااااا
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 19:03
سلام عزیزم من با کمال افتخار شما رو لینک کردم


شما هم با افتخار لینک شدید
نسرین خاله اسما
15 اردیبهشت 92 20:14
نه عزیزم زحمت نمیشه چند تا از عکساشو بفرست درستش میکنم


به روی چشم
مامان طنین
16 اردیبهشت 92 1:41
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم لطفا به سایت زیر برید و به طنین طباطبایی رای دهید.http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2


چشم
متین من
16 اردیبهشت 92 2:54
سلام خوبی مامانی ببخش دوباره رمزت رو واسم بفرس


چشم
مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 14:32
عزیزم این چ حرفیه اشکال نداره بزار اهنگ و منم خوشحال میشم


مرسی گلم
مامان سونیا
16 اردیبهشت 92 16:43
وای قربون دل نازکش بشم عزیزم اون روز رو سه تایی یه جشن کوچولو بگیرید یک جشن بزارید چند روز جلوتر یا عقب تر طوری که بقیه بتونن بیان بگیرید الکی هم غصه نخورید


گلم اینو همه میگن منم گفتم خودش نمیخواد میگه باید همه باشن تو همون روز
متین من
17 اردیبهشت 92 0:55
سلام اخی عزیز اخی وای چه سوال بامزه ای میکنه چرا من رو بدموقع بدنیا اوردی و.. مامانی واسش یک کیک کوچولو میگرفتی همین سه نفری دورهم واسش یک جشن کوچولومیگرفتی باهاش صحبت میکردی چند روز دیگه هم جشن واسش میگرفتی درحد پیشنهاد بود دخترای گلت ببوس


عزیزم ممنونم بابت پیشنهادت ولی خودش نمیخواد
مامان هدیه
17 اردیبهشت 92 18:36
ههههههههههههههههههه خنده داره ها....به حرف مهدیس خندم میگیره


مهدیسه دیگههههههههه خخخخخخخخخخخخ
مامی مهتا
18 اردیبهشت 92 16:49
عزیییییییییییییزم خوب چرا بچه رو بد موقع دنیا آوردی چراااااااااا؟


آره بخدا واقعا خودمم نمیدونم