ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

روز مادر مبارککککککککککککککک

دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد

دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل چون یه روز پژمرده می شه

دوستت دارم به اندازه ی یه دنیا چون هیچ وقت تموم نمی شه

 

 

 

q

 

q

 

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

 

q

 

تا بهشت در زیر پای مادر است

هستی من در دعای مادر است

 

q

 

 

q

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 14:18
سلام عزیزم
چه پست مهربون و خوشگلی گذاشتی
روزت مبارک عزیزمایشالله همیشه سلامت باشی و سایه ی پر مهرت بالا سر بچه های خوشگلت
همیشه منو شرمنده میکنی


ممنونم عزیزمممممممم روز شماهم مبارک ای بابا این چه حرفی جیگر
متین من
11 اردیبهشت 92 15:22
کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک


روز تو هم مبارک مامانی
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:38
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک


ممنونم عمه جون
مامان حسنا
11 اردیبهشت 92 18:52
عزیزم روز مادر و به تو دوست عزیزم ک مامان 2 دختر خوشگلی تبریک میگم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست خوبم دوست دارمممممممممممم بوووووووووووووووووووس
نسرین خاله اسما
11 اردیبهشت 92 19:48
روز مادر رو به تو که مادر همچین دخترای بهشتی هستی تبریک میگم عزیزم انشالله همیشه پیش خانواده سالم و سلامت باشی (آمین )



ممنونم عزیزم روز مادر شما هم مبارک باشه
زهره مامان آریان
11 اردیبهشت 92 20:08
سلام عزیزم.اشالله چه دخترای نازی با چشمای خیلی قشنگ
خدا حفظشون کنه.
ما هم خوشحال میشیم دوست خوبی مثله شما داشته باشیم.


ممنونم عزیزم با افتخار لینک شدید
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
12 اردیبهشت 92 3:08
عزیزم به اطلاعتون میرسونم سایت آپلود اصلی طراحی قالبهای مادام این روزا یا فیلتر میشه یا بالا نمیاد
واسه همین عکسای برخی قالبها بالا نمیاد.....

لطفا مث بقیه دوستان یه رمز موقت بزارین رو وبلاگتون و اونو همراه با نام کاربریتون برام تو نظراتم بزارید تا در اولین فرصت فایل پشتیبانی قالبتونو فعال کنم................

و از این به بعد هر وقت دیدید عکسهای قالبتون بالا نمیاد سریع بهم اطلاع بدین(البته رمز هم بزارین تا سریع فایل پشتیبانش رو به روز رسانی کنم)


ممنونم بابت اطلاع رسانیتون اما هر موقع خواستید تغییر بدید اطلاع بدید تا رمز را در اختیارتان بذارم
زهره مامان آریان
12 اردیبهشت 92 11:09
ما هم شما رو لینکیدیم.امیدواریم دوستای خوبی باشیم.


امیدوارمممممممممم بووووووس.
قالب های اختصاصی کودکانه
13 اردیبهشت 92 11:39
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر طراحان از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد http://gogoli-temp.blogfa.com برای دیدن نمونه کار بیشتر به وبلاگ های زیر که قالبشان توسط ما طراحی شده سری بزنید parsajooon.niniweblog.com/ sarajonam.niniweblog.com/
نسرین خاله اسما
13 اردیبهشت 92 21:42
عزیزم خصوصی


گلم دیدم ولی خصوصیش نکردی که!!!!!!!!!!!!!
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:27



مامانی آرتین
14 اردیبهشت 92 1:00
سلام خانمی.معذرت میخوام بابت تاخیر در لینک کردنتون.و بینهایت ممنون از اینهمه لطفکه بهمون داشتین

انشاا... جبران کنیم


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم از هدیه خبری ندارید؟؟؟؟؟چندوقته که پیداش نیست
مامانی آرتین
14 اردیبهشت 92 13:02
عزیزم حالشون خوبه.نتشون قطعه.همین روزا میان با پستا و عکسای قشنگ هدیه جون


خداروشکر که حالشون خوبه ایشالا زودتر درست بشه
مامان بهراد
17 اردیبهشت 92 10:33
سلام عزيزم خوبي من از طريق وبلاگ خودم نميتونم وارد وبلاگ دختراي گلت بشم الان از طريق وبلاگ حسنا گلي وارد شدم.من خدمت دوستان يه پست گذاشتم توي وبلاگ پسرم كه نميتونم رمز بدم دست همسرمه

شرمنده عزيزم




چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟واااااااااااااااا!!!!!!!!!!!وقتی میری وارد چی میشه؟؟؟؟؟؟؟شاید ایراد از وبلاگ خودته نه؟؟؟؟؟

فقط به ما نمیتونی بدی؟؟؟؟؟؟


مامان بهراد
17 اردیبهشت 92 10:36
عزيزم روزت با تأخير و شرمندگي مبارك اميدوارم كه هميشه سايه‌ات بالاي سر دختران بسيار زيبايت باشه و سلامت باشي.اين گل تقديم به شما عزيز مهربون كه با دادن پيامهايت دلم منو شاد ميكين


ممنونم عزیزم همچنین برای شما مرسی از لطفی که داری