ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

تولد آتیلا جون مبارک

امروز تولده تولده یکی از فرشته ها که پارسال ساعت 9:20 دقیقه صبح از فرشته های آسمانی جدا شد و شد فرشته زمینی فرشته ای که به نا آتیلاست

آتیلا جون خیییییییییییییییییییییییلی دوست داریم امیدوارمممممممممم همیشه سالم سلامت باشی عزیز دل خاله

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

 

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

 

 

آتیلا جان تولدت مبارک

روز ميلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

 

 

 

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود

هديه سالروزش اين آوا ميشود

عاشقي چون من بي پروا ميشود

در شعر تولد غرق رويا ميشود

اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود

تولدت مبارک

 

آتیلا جان تولدت مبارک

 

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

 

 

 

آتیلا جان تولدت مبارک

دارم میشم یک ساله

وای که چه کیفی داره

راه میرم و میخندم

راستی که مثل قندم

بفرمایید تولد

تولد آتیلا جون

جشن بگیریم و بخندیم

در رو به روی غم ببندیم

 

 

 

اینم دوتا کیک خوشمزه تقدیم به آتبلا جونننننننن

ایشالا 10000000000000000000سالگیت آتیلا جون دوست دارم بووووووووووووس

 

 

تولدت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

mahdi...ܓܨܓܓܨ
9 اردیبهشت 92 19:40
سلام لوگویی که دربالا باچشم بچه ات طراحی شده رومن طراحی کردم اگه بازم بخوای میتونم طراحی کنم


درضمن وبلاگ منولینک کن ولوگوی منوبذاربه وبلاگت منتظرتم






سلام ممنونم که طراحی کردی اگر ببینید متوجه میشید که من شمارو خییییییییییییییییلی وقته لینک کردم از همون اول شما لینک بودید بعدشم احتیاجی به دستور نیست که این جوری صحبت میکنید من تو پست آخر سال 91 هم ازتون تشکر کردم پس منتظر نباشید بازم میگم دستتون درد نکنه







مامان موژان جون
9 اردیبهشت 92 20:13
سلام عزیزم تولدت مبارک روز مامانت هم مبارک


ممنونم عزیزم اما تولد نی نی ما نیست اگر دقت کنید تولد دوست نی نی وبلاگیه که جشن گرفتیم ممنونم روز شما هم مباارک راستی بازم تشکر که به وبلاگ ما سر زدید بازم پیش ما بیایید]
مامان ساجده
9 اردیبهشت 92 20:31
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


چشم حتما
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 20:45
مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است .
مامانی خوب پیشاپیش روزت مبارک
تولدت اتیلا جون هم مبارک

ممنونم عزیزه دلم روز شما هم مبارک

فریبا
10 اردیبهشت 92 3:33
اتیلاجان تولدت مبارک ...وای مامانی چقدر مهربون و باذوقی .دوست دارم.


ممنونم عزیزم نظر لطفته گلم بووووووس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 اردیبهشت 92 9:40
آتیلای عزیز تولدت مبارک باشه انشاالله کاش مینوشتی چه نسبتی با شما داره




ممممممممممممممممنونم خاله مهربون واقعا تولدش مبارک باشه ایشالا 10000000000000000 سالگیش عزیزم دوست نی نی وبلاگیمونه براش جشن گرفتیم


آتيلا جون و مامان شيما
10 اردیبهشت 92 10:12
سلام عزيز دلم...
خيلي زحمت كشيدي عزيزم...
در قبال همچين عشق و محبتي كه با وجودتون و دل مهربونتون نثارمون كردين جز شكر خدا واسه وجود گلي مثل شما چيز ديگه اي نميتونم بگم....
شايد ندوني چقدر خوشحالم كردي
چقدر شرمنده...
ولي يكي از با ارزش ترين هديه ها رو كه سرشار از عشق و محبت و ي دنيا مهربوني و وفا و معرفته
از دستهاي گل شما گرفتيم...
انشاا... بتونم جبران كنم همه خوبيهاتون رو...
هر چند كه دل من شايد به بزرگي و مهربوني شما نباشه ولي حداقل مطمئن ميشم كه تا ابد قدردان
دوستي پاك و صادقانتون ميمونم...
دوستون دارم....


عزیزم قابل شمارونداشت وظیفه بود ایشالا زیر سایه پدر مادر گلش عمری با عزت و طولانی داشته باشه منم شمارو دوست دارم بووووووووووووووووووووس
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:40
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک باشه
مامان ملینا
10 اردیبهشت 92 19:49
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق
روزت مبارک


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 1:32
زن بودن کار مشکلی ست؛ باید مانند یک کدبانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی،

شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی.

ای بزرگ هنرمند زمان، خدا قوت و روزت مبارک


ممنون روز شماهم مبارکککککک
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 14:19
تولد آتیلا جون مبارک باشه


ممنون
مامان نگار
11 اردیبهشت 92 15:18
تولد آتیلا جون مبارک باشه
روز زن و مادر هم مبارکتون باشه
پست اخیر وبلاگ دخملی راجع به استاد عزیز منه که از دست رفته و چون نمی شناسینش شاید براتون جالب نباشه (منظورم از دوستای مامان همکلاسی های دانشگاهیم بوده)
اما به هرحال اگه فکر می کنین جالبه بگین تا رمزو بگم


ممنونم عزیزم اشکالی نداره دستتون درد نکنه
ندا
11 اردیبهشت 92 21:37
عزیزم مگه خود آتیلا وبلاگ نداره توبه خودت زحمت دادی مگه مامانش مرده تو خودت بشین وبلاگ دختراتو اپ کن عزیز دلممم منم به خاطر خودت میگم تو این دوره زمونه به هیچ کس رحم نکنننن


چرا وبلاگ نداره داره اما منم به جای کاد بهش دادم لطفا درست صحبت کنید اینجا من و تو نداریم همه با هم دوستیم و به دوستیمون احترام میذاریم اما این وسط به شما................
آدرس وبلاگتونو نذاشتین؟؟؟؟؟؟
بیشتر خودتونو معرفی میکردید!!!!!!!!!!
آتيلا جون و مامان شيما
12 اردیبهشت 92 0:07
ممنون عزيز دلم...
نميدونم واقعا به اين خانوم ندا چي بايد گفت...
شايد بهتره اينطور افراد خودشون رو ظاهر كنن كه هم به پستي و پليدي اين دنيا و هم به زيبايي و بزرگيش واسه خاطر دوستاني مثل شما پي برد...
خدا رو شكر...
دوستون دارم...


واقعا خودم هنگیدم نمیدونم چی بگم منم شمارو یه دنیاااااااااااااا دوست دارم بوووووووووس
شادى مامان آرين
14 اردیبهشت 92 19:32
سلام
ممنونم كه تولد خواهر زادمو جشن گرفتين
انشالله يه روز واقعا تو جشنش حضور داشته باشيد
در ضمن دختراى نازي داريد خدا براتون نگه داره تشون


خواهش میکنم وظیفه بود ایشالا که اونروز برسه خیلی دوست دارم واقعا تو جشنش شرکت کنم اما حیف که راه خیلی دوره ممنونم چشماتون ناز میبینه نظر لطفتونه