ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان18 سالگیت مبارک

زیباترین دختران بهشتی

امروز ما

سلام دخملای نازم

امروز رفتیم خونه مادر بزرگ ملیسا که حسابی آتیش سوزوند و شیطونی میکرد همش وقتی عمو بابایی رو میدید یه جیغی میزو میخندید که باور کنید از صداش سر درد گرفتم الانم هنوز تو حال خودم نیومدم آخه ملیسا جونم ولمت یه مقدار بالاست و......

مهدیس جونمم مشقاشو تا حدودی نوشت و با مامانی نشست بازی کرد بازی های فکریش رو برده بود و بازی میکرد و خیییییلی اروم بود برعکس ملیسا جونم الهی من فدای جفتشون بشه دوستون دارم

                                     بخدا تو دنیا یه دونه اید

  

                   niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آتیلا جون و مامان شیما
23 اسفند 91 23:17
عزیز دلم...
ایشاا... همیشه تو مهمونی و خوش گذرونی...
خدا سایه ی مامان بزرگهای مهربون رو از سرمون کم نکنن...



ممنونم از دعات گلم مرسی که بهمون سر زدی بخدا گفتم که میام به وبت سر میزنم اما به همون دلیل یه خواننده خاموشم
مامان محمد و ساقی
23 اسفند 91 23:59
خصوصی
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:00
فکر می کنم یادم رفت خصوصیش کنم تایید نکن
FARIBA
24 اسفند 91 0:46
خدا حفظشون کنه برات عزیز دلم....ایشالا همیشه شاد و خوش باشید


مرسی گلممممممم خیلی دوست دارم جیگر بوووووووووووووس
مامان نگار
24 اسفند 91 8:02
ایشالا ملیسا جونم همیشه خوشحال و خندون باشه حتی اگه از خنده هاش سرتون درد بگیره



ممنونم عزیز دلمممممممممممممممم مرسی بوووووووووووووس
نازنین (مامان ثنا)
24 اسفند 91 11:30
قربون این دو تا خواهر نازنازی عزیزم رمز 1390
مامی مهتا
24 اسفند 91 12:09
جوجهکوچولوی شیطون دوست داااارررممم


مرسی پلم ما هم دووووووووووووووووووووست داریممممممممممممم بووووووووووووووس
مامان هدیه
25 اسفند 91 1:49
الهی ملیسا جونم وووولوم صدات بالاست؟؟؟فدات بشم بخورمت عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییسسسسسسسسسسسم
و اما شما مهدیس خانوووووم برا شمام که حرفی برا گفتن نیست چون یه خااااااااااانووووووم به تمام معنایی


ممنون عزیزم خدا نکنه گلم هدیه جونمو ببوس
نرگس مامان باران
25 اسفند 91 2:06
عزیزم خدا دخترای مثل ماهت رو برات حغظ کنه


ممنونم عزیزم
مامان حسنا
25 اسفند 91 15:22
❤ساغر❤
25 اسفند 91 18:45
ممنون بله حتما من 13 سالمه واسه چی؟
مادر کوثر
25 اسفند 91 20:48


مرسی از لطف و نگاهتون

سال نو مبارک




ممنونم
متین من
26 اسفند 91 13:17
یک بوس خیلی گنده از راه دور واسه ملیسا بازیگوش خاله ویک بوس ابدار دیگه واسه مهدیس جون دختر خانوم حرف گوش کن