ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان18 سالگیت مبارک

زیباترین دختران بهشتی

ملیسا

ملیسا جونم حسابی شیطون شدی و حسابی هم شر شدیniniweblog.com

گلم دیگه همه چی رو از زیر دستت بر داشتیم و قایم کردیمniniweblog.com

وقتی میذارمت تو روروئک خودتو میکوبی به این ور و اون ور وقتی هم به دیوار میخوری دیگه راهی نداری بری اول صبر میکنی این ور و اون ورتو نگاه میکنی راه دیگه پیدا میکنی و میری وقتی هم میرسی به میز آیینه شعمدون دستت رو محکم میکوبی به میزش وقتی دردت میاد یه ذره نق میزنی بعد ادامه کارتو انجام میدیniniweblog.com

وقتی من با تلفن حرف میزنم تو هم بغلم هستی حسابی سیم تلفن رو میخوری اینقدر میخوری که دیگه برق انداختی به قول معروف شب عیدی کار مامانو راحت میکنی وقتی از دستت میگیرم انقدر گریه میکنی که مجبور میشم دوباره بهت بدم تا ساکت بمونیniniweblog.com

راستی اون روز گذاشته بودمت تو روروئک  یه دفعه دیدم ازت خبری نیست رفتم دیدم ددفتر و مداد مهدیس رو برداشتی و داری حسابی میخوری ازت گرفتم ولی حسابی گریه کردی مهدیس خبر نداشت وقتی بهش گفتم بیچاره انقدر گریه کرد که نگو چندتشش میشد دست بزنه به وسایلاش چون خیس خالی بود الهی من فدای مهدیس جونم بشمniniweblog.com

تازگی ها یاد گرفتی وقتی حرص میخوری موهاتو با مشتت میکنی منم خیلی اعصابم خوردمیشه وقتی موهاتو تو دستات میبینم هی دعوات میکنم ولی کو گوش شنوا تازه وقتی میکنی دردت میاد میشنی گریه میکنی اونوقت فکر میکنی مقصر ماییم جالبه به خداniniweblog.com

دیشبم به مهدیس گفتم چون هفته آخره از خانومتون بپرس ببین اگه کسی نمیره تو هم نرو اما مهدیس جونم گفت اگر کسی هم نره من میرم تا حداقل نصفه روز و از دست هم گریه های ملیسا هم کاراش راحت باشم خستم میکنه مدرسه بهتر از خونست بیچاره بچم دلم سوخت الهی من فدات بشم از دست این ملیساniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سهند و سپهر
23 اسفند 91 16:59
خيلي ممنونم من شمارو لينك كردم عزيزم.


ممنونم
مامی مهتا
23 اسفند 91 17:01
ای جونم به این دخمل کوچیکه که شیطون شده بووووس
فدای مهدیس خانوم خوشگلمون


اره خالش بیا و ببین چه آتیشی میسوزونه راستی خدا نکنه عزیزم
مامان حسنا
23 اسفند 91 18:08
الهی فداش بشم ک شرشده بدتر از حسناخاله جون اینقدر فضئلی نکن ولی مامانی هنوز مونده تا فضولیهاشون....
طفلک مهدیس از دست ملیسا میخواد بره مدرسه


خدا نکنه عزیزم اره خیلی شر شده اره بیچاره مهدیس دلم میسوزه براش


نازنین (مامان ثنا)
23 اسفند 91 18:49
اااااااااای جانم قربون ملیسا کوچولو برم چقدر نازه ماشالله ولوله ایه برای خودش
مهدیس جون چقدر حوشگله هزار ماشالله مامانی براش اسفند بدود
دوست خوبم ممنون ک ب وب دخملی من سر زدید من شمارو با افتخار لینک کردم
خوشحال میشیم بازم بیاید پیشمون


ممنونم خانومی لطف داری منم با افتخار شمارو لینکیدم
FARIBA
24 اسفند 91 0:44
ای جونم دلم برا مهدیس جونی سوخت ای ملیسای بلا...خیلی زرنگی ها...داری کم کم همه چیز رو تصاحب میکنیبرای این دوتا نفس


مرسی عزیزم اره دیگه کم کم داره شیطون میشه بوووووووووووووووووووووووووووووووووس برای خاله مهربون و پسمل نازش الهی فدات بشم من:
مامان هدیه
25 اسفند 91 1:53
الهییی ملیسا جونم فدات بشم...خوب خوشگلم داره بزرگ میشه دوست داره همه چیز رو کشف کنه چرا نمیذارین شما دختر و مامان؟
مهدیس شما بزرگی به بزرگواریت این دخمل ناناز مارو ببخش


اره خاله جونم دستت درد نکنه
متین من
26 اسفند 91 13:18

دخترای خوشکل ناز و دوست داشتنی