ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان18 سالگیت مبارک

زیباترین دختران بهشتی

امروز

امروز میخواهیم بریم بله برون شکلکهای جالب و متنوع آروینیکی از فامیل های مادر بزرگ  من به مامانی گفتم مهدیس بمونه خونه پیش بابا جونش چون هم مریضه همم این که وقتی دیر باد خونه صبح ها واسه مدرسهglitters of school- boy writes یکم اذیت میکنه چون دیر میخوابه دیگه دلش نمیخواد بیدار بشه ولی مادر بزرگ گفت یا مهدیس یا هیچ کس یا مهدیس میاد میبرمتون یا نمیاد نمیبرمتون خدایی خدا شانس بده نیگا کن مادر بزرگ چه طرفداریشو میکنه!!!!!!

مهدیس جونمم از خدا خواسته با اون حالش داره از الان واسه خودش لباس انتخاب میکنه که واسه امشب چی بپوشه یا این که داره انتخاب میکنه دستور میده که موهاشو چجوری واسش درست کنم وای از دست این ورووجک خیلی دوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هدیه
7 اسفند 91 19:37
همیشه به شادی
قربون مهدیس جون بشم ... انشالله زودی خوب میشه
ایول به مامان بزرگ که هوادار مهدیس جونمه


ممنون گلم آره دیگه خدا شانس بده
متین من
7 اسفند 91 19:38
سلام من برگشتم اپ کردم وبلاگ متین دوسی بهمون سربزن


چشم
مامان حسنا
8 اسفند 91 10:03
وای چرا نمیخواستی ببریش بچه ها عاشق عروسی رفتنن


عزیزم گفتم که حالش زید خوب نبوووووووود ولی بردمش
مامان حسنا
8 اسفند 91 20:29
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
نسرین خاله اسما
8 اسفند 91 23:48
عزیزم مامانی دخمل جون واستون تقویم طراحی کرده نوشته بودکه آماده س بزار وبت بیینیمش
منم عکس اسما جون و فرستادم ولی هنوز آماده نیست حالا مال گل دخترا رو ببینیمش


چشم عزیزم فردا میذارم چون الان با گوشیم تو وبم
نسرین خاله اسما
9 اسفند 91 0:16
تو وبلاگ دخمل بابای و مامانی مگه عکساتو واسش ارسال نکردی پس چه جوری میگه که تقویمتون آمادس واستون ایمیلش کردم برو ایملتو چک کن اگه می خوای برو وبش خودت نوشته هاشو بخونش اگه لینکش نکردی من لینکش کردم از اون جا برو وبش
اگه از همچین چیزی بود به منم خبر بده


گلم دیدم یادم رفته بود مگه این ملیسا اجازه میده که من ایمیلامو چک کنم در هر صورت بابت یادآوریت ممنون فردا عکسشم میذارم فعلا شب خوش
FARIBA
9 اسفند 91 3:42
چه دخملای قشنگی دارین


ممنون گلم
متین من
10 اسفند 91 2:02
سلام مامانی خوبی اول باید ازت یک تشکرویژه داشته باشم که خیلی به من لطف کرده بودی تو مدتی که نبودم منو شرمنده خودت کردی ممنونم ازت حال دوتا دخترمثل گلت وخوشکلت چطورن می بوس از راه دور


ممنون عزیزم خواهش میکنم وظیفست