ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 1 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

لطفا رای بدید

سلام دوست جونا خوبید

دخی های من تو مسابقه زیباترین نی نی ,

نی نی وبلاگ شرکت کردن لطفا برید و بهشون رای بدید

 قول میدم که زیاد وقت نازتون رو نگیره دوستای نازم

 فقط دو روز وقت داریم از 25 تا 28 بهمن

واسه این مسابقه و رای دادن به دخی ها به سایت زیر مراجعه فرمایید

 با تشکر

http://shahrekhatere.niniweblog.com

برای رای دادن باید برید کد های 110 و 111 رو به این آدرس ایمیل کنید تا رای داده باشید

gerafist.yang23@yahoo.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

fariba
26 بهمن 91 0:56
سلام مامانی.ی دختر و ی پسر انتخاب میکنند.من دخملای شما رای میدم.شمام به پسر من رای بدید.محمد حسین زیبایی کد507.ممنون میشم.بوس
مادر کوثر
26 بهمن 91 11:22
خصوصی


ديدم ممنون
مامان حسنا
26 بهمن 91 15:35
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣........
مادر کوثر
26 بهمن 91 17:33

سلام عزیزم
به دخملای شما رای دادم


مرسي گلم دوست دارم عزيزم كوثر جونو ببوس
هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 22:52
مهدیس جون و ملیسا جونم رای دادم خوشگلای خاله


مرسی عزیزم بووووووس!
mosayeb
26 بهمن 91 23:41
وبلاگ زیبایی داری.....به منم سربزن......منوهم لینک کنوبلاگ دیگه هم دارم خواستی سربزن http://peirovanevelayat.blogfa.com/
مامان هدیه
27 بهمن 91 12:35
سلام عزیزم..چه قالب قشنگی...میشه بگی چند تموم شده برات؟
در ضمن عزیزم به مهدیس و ملیسا جونم رای دادم...انشالله برنده میشن


ممنو عزیزم خیلی دوست دارم گلم مرسی که به ما سر زدی و رای دادی گلم قالبم 4هزار تومن شد
ماه مامان
27 بهمن 91 17:01
ست بادی و کلاه کفشدوزکی و زنبوری مناسب 1 و 2 سال رسید ، برای سفارش لباس مورد نظرتون لطفا ایمیل بزنید mah_nameh@yahoo.com ارسال رایگان برای کرجیهای عزیز ninifantezy.persianblog.ir
مامی مهتا
27 بهمن 91 17:08
خانومی میشه به دونفر رای داد؟ در ضمن ممنون که به یادمون بودی ولنتاین شما و گل دخترهات مبارک . ببخشید با تاخیر

سلام عزیزم ممنون خواهش میکنم آره گلم میشه به هر چند نفر که دلت خواست رای بدی
قالبهای کودکانه مادام بوفی
27 بهمن 91 19:18
فدات شم اصلا قابلی نداره..........
هرطور راحتی


ممنون عزیزم مگه میشه جواب زحمتتو نداد گلم
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 22:25
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزوهای آرزوهای شما
مامان امیر محمد
28 بهمن 91 0:34
سلام وبتون عالی حرف نداره به ما همسربزنید لینکیدمتــــــ


ممنون که به ما سر زدید
مامان بهراد
28 بهمن 91 7:34
عزيزم الان به دختراي گلت در ساعت 7:30 صبح راي دادم اميدوارم كه برنده بشن.


ممنون گلم
مامان کوثری
28 بهمن 91 7:52
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان حسنا
28 بهمن 91 13:25
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you


me
mee
meee
meeee
meeeee
meeeeee
meeeeeee
to
too
tooo
toooo
tooooo
toooooo
tooooooo
dearrrrrr
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:57
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


شما هم به ما رای بدید
مامان نازی
29 بهمن 91 12:22
خدا نگهشون داره این فرشته های نازتو


ممون که به ما سر زدید
ثریا
29 بهمن 91 21:41
سلام عزیزم به بچه های نازت رای دادم
ایشالله همیشه سلامت شاد باشید


ممنون عزیزم
مامان نازی
29 بهمن 91 23:47
عزیزم به دخترای گلت رای دادم.


ممنون گلم
شاه صنم و مامان هانیه
30 بهمن 91 11:46
سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید واقعا از هر کلمتون حس مادرانه جاری
خدا دوتا خوشگلتونو واستون حفظ کنه شما رو هم واسه اونا حفظ کنه از روی ماهشون ببوسید
لطفا به ما هم خواستید سر بزنید


ممنون چشم سرم میزنیم
مامان شايان
30 بهمن 91 14:33
واي ماماني من دير كامنتتو گرفتم يه دنيا شرمنده اما دعا ميكنم برنده بشن خبرشو به ما هم بده عزيزم


ممنون عزیزم اشکالی نداره چشم خبر میدم
مامی مهتا
30 بهمن 91 15:52
عزیزم من هم به گل دخترهات رای دادم


ممنون عزیز دلم
هستی.
30 بهمن 91 19:32
سلام.
من به دوتا دختر گل شما رای دادم مامان مهدیس وملیسا جونی.
باییییییییییییی



ممنون عزیز دلم
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 19:24
به به چه قالب زیبایی من که عاشق چشمای مهدیس جونم خیلی دوسش دارم از طرف من هر دو تا خوشگل و ببوسش


ممنو ن گلم
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 19:25
ممنون که به یادم بودی عزیزم ولنتاین تو هم مبارک
البته تبریک یه کم دیر تر شده



خواهش میکنم
مامان حسنا
1 اسفند 91 20:24
نرگس مامان باران
2 اسفند 91 0:09
مبارکه وبلاگ جدید خیلی قشنگه


ممنون عزیزم
مامان حسنا
2 اسفند 91 10:00
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__سلام___%% ________ %%_________%%% _______ %%___من آپم____%%% ______ %%______زود بیا_____%% _____ %%_______منتظرم_____%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_______________%%% _______ %%%____________%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
مامان حسنا
3 اسفند 91 9:59
عزیزم من اپمممممممممممممممممممممممممم میای پیشمون