ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

مهدیس و ملیسا

دوستتان دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

دوستتان دارم چون شما ارزش دوست داشتن را داری!

 

دوستتان دارم چون شما نیز مرا دوست می داری!

 

دوستتان دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!

 

دوستتان دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!

دوستتان دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرامیخواهی!

دوستتان دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!

 

دوستتان دارم بیشتر از آنچه تصور می کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:37
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .


چشم
نرگس
22 اردیبهشت 92 20:01