ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 1 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

دعوت به مسابقه

سلام سلام صد تا سلام بچه ها من قول داده بودم تا چند وقتي چيزي ننويسم اما الان يه اتفاق افتاد:مامان حسنا جون لطف كردن منو به مسابقه ني ني وبلاگي دعوت كردن و ازم خواستن تا سه نفر رو هم به اين مسابقه دعوت كنم موضوع مسابقه هم اينه كه دليلم رو واسه ساخت وبلاگ دخترانم رو بنويسم حالا اول دلايلم رو مينويسم بعدسه نفر رو معرفي ميكنم!!!!

حالا دلايلم:

1-ثبت تمام وقايع خاطرات دخترانم, دختران نازم

2-ثبت عكس چهره هاي ناز و ماهشون از بچگي تا زماني كه بزرگ بشن تا به عنوان يه خاطره براشون بمونه و بدونن كه چقدر مامان و باباشون دوسشون داره

3-سومين و آخرين دليلم اينه كه با دوست هاي زيادي آشنا بشم و از تنهايي در خانه در بيام يه كوچولو هم سرگرم بشم!!!!

حالا نوبتي هم باشه نوبت دوستاي نازمه!!!

1-مامان هديه جون خوشگلم

2-مامان بهراد جونم

3-مامان مهتا جونم

ماماناي مهربون با عرض پوزش فقط بايد سه نفر رو انتخاب ميكردم منم اونايي كه زياد بهم لطف دارن رو دعوت كردم!!!دوستون دارم بوووووووسماچ

niniweblog.com

دوست نازنينم شما هم سه نفر رو انتخاب كن!!!

راستي خودمم هنوز نميدونم جايزه اش چيه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان هدیه
18 بهمن 91 20:14
مرسی گلم که اولین دوست منو انتخاب کردی
مامان حسنا
19 بهمن 91 13:31
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامی مهتا
19 بهمن 91 16:03
وااای بسی مایه خرسندی ست که منو انتخاب کردی خانومی ... الان من هم باید همین کار رو تو وبلاگم انجام بدم ؟ راهنمایی کن لفطا


آره عزیزم الان میام وبت مینویسم!!!
نسرین خاله اسما
19 بهمن 91 21:27
عزیز خصوصی داری
قالب های مادام بوفی.......
20 بهمن 91 0:34
ممنون از حضورتون...
نه باید عکستونو تو یه سایت معتبر آپلود کنید و آدرس آپلود شده عکساتونو بفرستید
فقط هرکی زودتر عکس فرستاد زودتره...
برید تو گوگل سایت آپلود دائمی و معتبر زیاده


ممنون
هیراد و عمه لیلاش
20 بهمن 91 8:46
دخملهای خیلی نانازی دارید
همیشه شاد و سلامت باشید گلم


ممنون
نسرین خاله اسما
20 بهمن 91 12:02
عزیزم رمزو برات تلگراف زدم


مرسييييي
طراح بنر لوگو ارم نشان .........
20 بهمن 91 16:02
سلام دوست عزیز برای داشتن قالبی زیبا با عکس فرزند خود سری ب مابزنید در کوتاهترین زمان
قالب های مادام بوفی.......
20 بهمن 91 23:20
گلم برا من یه ومدصفحه سفید فرستادید که زیرش نوشته شده بود عکسا حفظ شوند..................آدرساتون نی
مامان بهراد
21 بهمن 91 6:54
واي عزيزم من الان پيامت رو خوندم خيلي خيلي خوشحالم كردي كه منو به عنوان دوست خودت انتخاب كردي راستي چه جوري و كجا بايد دلايلم رو بنويسم مرسي


مثل من باید دلیل درست کردن وبلاگت رو بنویسی تو وبلاگ پسملی همین آهان بعدشم 3 نفر از دوستات رو مثل من انتخاب کن که همین کار رو بکنن
قالب های مادام بوفی.......
21 بهمن 91 12:02
چشم مامان خوب محافظه کارم همین الان کلیک راستشو میزارم برید تو وب دخملی که اول درستش کردم ببینید صورتی اون خوبه...........بنظرم شیک و فانتزیه البته وب نی نی بازی هم بنفشش زیباست ولی باید به عکساتون همخوانی داشته باشه دیگه
قالب های مادام بوفی.......
21 بهمن 91 12:06
شاید 1 هفته طول بکشه شایدم سور پرایزتون کردم و زودتر رسیدم به هر حال من مهم برام کیفیت کاره چون آماده که شد نمیشه تغییر چندانی توش داد پس مجبورم با وسواس تمام کارش کنم
مامان حسنا
21 بهمن 91 12:12
توروخدا هرجوری شده اپ کن اخه چرا تا یه مدت اپ نمیکنی من دلم واسه جیگلا تنگ میشه
طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:23
سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید موفق باشید
مجله خبري بروزترين ها
21 بهمن 91 12:45
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي روز ايران و جهان در ايميل شما
نسرین خاله اسما
21 بهمن 91 21:23
کجای عزیزم آپ نمیکنی دلمون ناز دخترامون و می خواد بیا دییییییییییییییییییییییییییییییییگه


گلم نوشتم که فعلا تا چند ماهی آپ نمیکنم
قالب های مادام بوفی.......
21 بهمن 91 23:34
گلم من اینجام.............


قالب های مادام بوفی.......
22 بهمن 91 16:35
بفرست عزیزم خودمم خواستم بهت بگم یکی از عکسا جالبتر از بقیه بود ولی ایشاا.. بتونم بقیه عکساتم ست کنم آخه نور عکسا به هم نمیخونه........ .....دارم تمام سعیمو میکنم جالب بشه....... قالبش تو مایه های مال علیرضاست ساده و کلاسیک
مامان حسنا
23 بهمن 91 11:34
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)



اوووووومدم
مامان هدیه
23 بهمن 91 13:37

دلمون واستون تنگیده


عزیززززز دلم قول میدم زود برگردم
آتيلا جون و مامان شيما
25 بهمن 91 0:25
ممن ن كه اومدي پيشمون خانومي
با افتخار لينك شدي
بووووووس


خواهش میکنم عزیزم ممنون
هیراد و عمه لیلاش
25 بهمن 91 10:36
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
ولنتاین مبارک


وااااااااااااااااااااااااااای ممنون عزیز دلم ولن شما هم مبارک
سیدمسیب
25 بهمن 91 14:38
سلام وبلاگ زیبایی داریبه منم سربزن....خواستی تبادل لینک کنیم......منتظرتم


چشم حتما سر میزنم!!
مادام
25 بهمن 91 16:13
گلم یه ایمیل برام بفرست زود.....................
مادام
25 بهمن 91 17:13
گلم برو تو گوگل بنویس بلاگفا سایت بلاگفا رو باز کن اون رمز و کابری بهتون دادم رو وارد کن یه صفحه مدیریت مث بقیه وبا داره که از اونجا میتونی کد رو برداری یا رمز وب خودتو بده تا خودم برات بزارمش البته بعدش عوضش کن
مادام
25 بهمن 91 17:15
باید روی یه سرویس نی نی وبلاگ آمار گیر روش بزارم.....متاسفانه وبهای آزمایشی بلاگفام هنوز قالب معلق دوستان توشه مث مال شما..... براتون تو سرویس خودتون میتونم بزارم
مادام
25 بهمن 91 17:34
بابا چرا رمزو عوض کردی داشتم آمار گیر برات میزاشتم .............
مامان حسنا
25 بهمن 91 17:42
عزیزم قالب وبلاگ مبارک چهره ی ناز این دوتا فرشته قالبو خیلی خوشکل کرده


مرسی گلم
مادام
25 بهمن 91 17:52
نه عزیزم اشکالی نداره


ممنون عزیزم بوووووووووووووووس
مامان آوا
25 بهمن 91 18:45
ولنتاین بر شما هم مبارک


مرسی ممنون
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 5:19
گلم خصوصی داری


بله عزیزم
دختردايي دينا
3 اسفند 91 12:07
مي شه هم ديگه رو لينك كنيم؟ جواب بديد حتماً


چشم حتما