ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 4 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

عزیزم قهرمانی تو توی رشته ورزشیت مبارک

ض

عزیم امروز با هم رفتیم باشگاه مسابقه داشتی تو رشته تکواندو کمربند زرد تو هم با آمادگی کامل رفتی و مسابقه دادی و نفر اول شدی و بهت حکم ورزشی با یه مداااااال خوش رنگ بهت دادن خیلی خوشحالم امروز چون هم علاوه بر اینکه توی درسات موفقی و کارنامه ماهانت رو گرفتم ممتاز شدی توی رشته ورزشیت هم موفقی آفرین گل ناز من هووووووووورا!!!

اینم عکس حکم ورزشیت!!!

ض

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
12 بهمن 91 17:48
افرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
چه دختر ورزشکاری
مبارکت باشه عزیزم


مرسی عزیز دلم!!!
مامان آوا
13 بهمن 91 1:34
آفرین به دختر قهرمان شما


مرسی عسسسیسم من شما رو لینک کردم
مادر کوثر
14 بهمن 91 7:26


چه دخترای خوشمل و نازیییییییییییییییی

ماشالله

ممنون از دعوتتون عزیزمممممممممممم


ممنون عزیزم خواهش میکنم!!
مامان هدیه
15 بهمن 91 11:08

به به مامانی چه دختر باهوش و زرنگی داری
خوش به حالت
خدا برات حفظش کنه


ممنونم گلم هدیه نازمو از طرف من ببوستش بوووووووووس


مامان کمیل و کیان
18 تیر 92 20:26
قهرمان خاله مبارکت باشه


وای ممنونم بووووووووووووووووووس