ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 18 سال و 1 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

سوال

ض

عزیزم من ازت یه سوال دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا شبا نمیخوابی نمیذاری مامان هم بخوابه شب تا صبح بیداری و فقط گریه میکنی تازشم جدیدا یاد گرفتی که شیر نخوری و لج کنی منم به قول معروف سرتو شیره می مالم و میخوابونمت و بهت شیر میدم تازه بلدم نیستی شیشه شیر بخوری وقتی هم پستونک میذاریم دهنت حالت بهم میخوره آخه بگو من از دست تو چیکار کنم عزیزم!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
5 بهمن 91 14:39
عزیزم من تو وبم دنبالت میگشتم بعد اون پیامو بابا و مامان پویا برای تو نوشتن اخرشم نوشتم مامان مهدیس.....برو به ادرسی که گزاشته برام من گفته بودم قالب سفارشی درست میکنه برام جواب داده شوهرم براش نظر گذاشته به اسم ایرانی مرد


مرسی عزیزم دیشب دیدم گلم منم جوابشو دادم ولی وبلاگش رو پاک کرده دست شوهرتم درد نکنه ممنون ازش تشکر کن از طرف من!!!!!!!!!بووووووووووووس
مامان حسنا
5 بهمن 91 14:41
اینم ادرسش http://negash.ir
مامان حسنا
6 بهمن 91 23:02
من نی نی گپم....زودی بیا......با رمزت


سلام کاری داشتی!!!!!!!!
سارایی
22 تیر 92 20:21
خوب نی نی همینه دیگه الان داداش من هم همینجوری
admin
2 آذر 93 15:37
سلام وبلاگ زیبایی دارید به سایت جالب ترین هم یه سری بزنید پشیمون نمیشید