ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

نظر سنجی وبلاگی

من ب لطف مامان هدیه جون به یک نظر سنجی وبلاگی دعوت شدم و 4 نفرم باید انتخاب کنم فعلا....

و اما سوالات

اگر ماهی از سال بودم.....      اردیبهشت

اگر روزی از هفته بودم......      پنج شنبه چون فرداش تعطیلهنیشخند

اگر عدد بودم................      20 20 20نیشخند

اگرنوشیدنی بودم..........        فقط آب

اگر ثواب بودم...............        کمک مالی ب فقیران

اگر درخت بودم.............         بیدنیشخند

اگر میوه بودم..............         خیار

اگر گل بودم...............          رز

اگر آب و هوا بودم........          گرم و مرطوب استوایینیشخند

اگر رنگ بودم.............           مشکی رنگ عشقه

اگر پرنده بودم...........           عقاب

اگر صدا بودم............           قهقهه

اگرفعل بودم............            بخند

اگر ساز بودم...........            نمیدونم سوال بعدینیشخند

اگر عضوی از بدن بودم..          مغز

اگر بخشی از طبیعت بودم.      گل

اگر یک حس بودم.....            حس خوب گریه از سر شوق

 

 

و اماااااااااا اعلام شدگان نظر سنجیعینکنیشخند

 

مامان محمد و ساقی جون

مامان حسنا جون

مامان باران جون

مامان بهراد جون

و شکست قانون بازی و اعلام نفر پنجم خوب چیه دلم میخوادنیشخند

عمه هیراد جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

سارایی
22 تیر 92 20:18
منم باشم


باش گلم
مامان سونیا
22 تیر 92 21:54
به به چه جوابای قشنگی بخند به رو دنیا دنیا به روت بخنده
به روزیم خانمی سر بزن بهمون


چشم ممنونم
مامان محمد و ساقی
22 تیر 92 22:21
باز هم که منو دعوت کردی
آخههههه چی از جونم میخواااااااااااااااااااااااااااااای
من بلد نیستم
قانون هم میشکونی
خداااااااایا من منتظر پست شمالت بودم اومدم منو غافلگیر کردی
من قبول نمی کنم


مامان محمد و ساقی
22 تیر 92 22:22
خداییش بین این همه لینک چرا همش منو دعوت موکونی
میدونم دوسم داری

باشه قبول موکونمولی نتم هر دو دقیقه یکبار قطع میشه.معلوم نیست کی بتونم



خوب میخوام عذابت بدم مگه بده؟؟؟
مامان محمد و ساقی
22 تیر 92 22:23
آهان ببخشید ممنون که منو دعوت کردی

شوخیهامو جدی نگیریهاصرفا" برای خندیدن بود




حالا جدی بگیرم چی میشه


مامان محمد و ساقی
22 تیر 92 22:24
جوابهات جالب و قشنگ بودن


ممنونم
مامان بهراد
23 تیر 92 9:34
سلام عزيزمممممممممممممممم
مرسي از اينكه منو به اين بازي وبلاگي دعوت كردي و تشكر ويژه به خاطر اينكه به ياد من بودي از بين اين همه دوستان قرعه به نام من افتاد واي چقدر خوشحالم
جوابهاي بازي خيلي برام جالب و خوندني بود


خواهش میکنم گلم ما همیشه ب یاد دوستامونیم
مامان هدیه
23 تیر 92 12:27
جوابای قشنگی بودن
ممنونم ازت


مرسی عزیزم خواهش میکنم
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 15:02
مرسی گلم بابت دعوتت ولی من نمی دونم اخه یعنی چی ماه و هفته و...
اگه میدونستم کی اینو اختراع کرده



آره خدایی منم نمیدونم والا ولی دیگه منم دعوت شدم و جواب دادم
مامان حسنا
23 تیر 92 18:29
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
سکوتم سرشار ز فریاد است
سرشار ز شکر و سپاس
به کلبه تنهای هام سر بزن
لبت خندون، دلت شاد
زندگی به کام
دلت سر شار از
عشق به خدا

___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$




به به به چه عجب شما اومدی؟؟؟؟
ممنونم عزیزمممممممم
مرمر(مامی کسرا)
24 تیر 92 1:04
عزیزم من به گل دخترتون رای دادم...بخدا الکی نمیگم...پسرم تو مسابقه شرکت کرده ..کدش 495 هه میخواستم بهش رای بدم اشتباهی نوشتم 195...قرعه بنام شما افتاد و رای پسر من نصیب شما شد...نوش جونش...سرچ کردم .. اومدم اینجا ببینم به کی رای دادم...


ای بابا ممنونم عزیزم منم اگه گوشی دم دستم اومد حتما ب پسمل ناز شما رای میدم
خاله الهام
24 تیر 92 9:00
بابا ما كه ميدونيم تو خودت نمره بيستي
اين مغز بودنت منو كشته


ممنونم عزیزم
zohre,mamane kiyan
24 تیر 92 18:21
عالی بود مامی جونم
قصار و زیبا


ممنونم عزیزم
قالب های اختصاصی برای کودکان
24 تیر 92 18:43
بهترین قالبهای اختصاصی برای کودکان زیبای شما با کمترین قیمت ممکن برای سفارش به وب زیر مراجعه کنید ممنون
SaYa
25 تیر 92 12:45
سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم قابلتو نداشت....کمترین کار بود برای شما عزیزم...
گلم اون وب هنوز کامل نیست آدرسشو بعدا بهت میدم که کامل شد
بووووووس


ممنونم عزیزممممممممم
SaYa
25 تیر 92 12:47
بازیه جالبه و قشنگ بود
اون جوابه که گفته بود اگه فعل بودم بخند
بهش ک رسیدم خندیدم ناخودآگاه
قشنگ بودن♥گل دخترارو ببوس


سمانه مامان ستایش
25 تیر 92 15:30
خانومی خصوصی داری


ممنونم عزیزم
مامان کمیل و کیان
25 تیر 92 17:19



سمانه مامان ستایش
26 تیر 92 2:31
خصوصی


ممنونم عزیزممممممممممممممممم
مامان محمد و ساقی
26 تیر 92 14:12
ممنونم عزیزم از این همه مهربونی و محبت


خواهش میکنم گلم
مامان حسنا
26 تیر 92 17:09
عزیزم اپم میای پیشمون؟


چشم گلم
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 92 23:28
خصوصي عزيزم


ممنونم عزیزممممممم
مامان محمد و ساقی
28 تیر 92 0:55



ممنونم عزیزمممممممممممم
مامان ساقی و محمد
29 تیر 92 23:54
سلام عزیزم
از همدلیت ممنونم


سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفست
خاله الهام
30 تیر 92 10:04
سلام گلم براي سه شب قدر ختم قرآن داريم اگه جزء خواستي بيا پيشم


چشم
SaYa
30 تیر 92 17:34
سلام قربونت برمخوبی؟گل دخترامون خوبن؟با تابستون گرمی هوا چه میکنید؟خیلی سخته قبول داری؟
بیا یه آپ کوچولو کن خبر از حال و هواتون داشته باشیم عزیزدلم


ممونم فدات شم میگذرونیم دیگهههههه
چشمممممم
مامان محمدفرزام
31 تیر 92 4:38
سلام عزیزم. باشه گلم.

خداددختر هاتو حفظ کنه


ممنونم گلم
مامان شین
31 تیر 92 11:51
سلام باهاتون اتلاف می کنم...جانانه و به امید موفقیت هر سه تامون.
اگه هستی بیا بگو...من تبلیغ رو شروع کردم


چشم عزیزم
مامان محمدفرزام
1 مرداد 92 11:40
سلام خانمی.خوبی.
ما ائتلاف رو شروع کردیم.از شما خبری نیستا.عکس از دختر گلت ندارم.راست کلیکت بسته است.
منتظریم.
پیغام قبلی رو هم جواب ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم عزیزم
راستی واسه عکس هم برید تو دپارتمان مسابقات و کد ملیسا رو بزنید پیدا کنید سیو کنید ممنون
مامان حسنا
2 مرداد 92 13:51
کجایی خانومی کم پیدایی؟؟؟
فک نمیکنی ما دلمون تنگ میشه ها؟


عزیزم بخدا اینقدر گرفتارم اصلا وقت نمیکنم
ی عالمه عکس دارم ولی وقت نمیکنم آپ کنم
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 5:25
عالی بود مامانی
بی زحمت اپ شدنی خبرم کن


ممنونم چشم گلم
مامی سویل
9 مرداد 92 16:41
سلام خانومی چه دخملای خشگلی داری خدا برات حفظشون کنه اخهههههه چه نازن


ممنونم عزیزم
زهرا-مامان رضا
11 مرداد 92 11:45
جوابایی که منو متعجب کرد:

1-چرا خیار؟

2- چرا گرم و مرطوب استوایی؟

3- چرا مغز؟






چون میوه ای که بهش خیلی علاقه دارم باهاش سالاد شیرازیم که درست بکنی واااااای
فقط محض شوخی
بخاطر این که خودم ی پا علامه ام

زهرا-مامان رضا
12 مرداد 92 15:10
بابا علامه!!!
راستی مگه علامه ها هم سالاد شیرازی درست میکنند؟؟؟!!



مگه علامه ها آدم نیستن؟؟
مامان محمد جواد
21 مرداد 92 0:16
وای چه دختر نازی
فکر کنم هم سن سید کوچولوی منه

ممنونم عزیزم لطف داری گلم