ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

به ملیسای من رای بدید

سلام دوستانننننننننننننننننننننننننننن بلاخره ما هم تو جشنواره شرکت کردیم خواهش میکنم زود زود همین الان گوشی هاتون رو بردارید و به این شماره 20008080200 کد 195 رو اس ام اس کنید اگر ما رو دوست دارید همین الان ثابت کنید در ضمن باگوشی مادر و پدر خواهر برادر و عمه و دایی و عمو خاله و........... اس ام اس کنید ببینم دیگه چی کار میکنید دیگه پرچم رو میبرید بالا یا نه اینم عکس ما

ض

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

shiva
6 تیر 92 14:55
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 17:29
چشم مامانی


ممنونم عزیزمممم
مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 18:20
سلام خانمی روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com
معصومه از دنیای شکلک،کارتون،آهنگ
6 تیر 92 22:11
عزیزم بهت رای میدم.


ممنوونم عزیزمممممممممممممممممم
بهناز مامی یلدا و سروش
6 تیر 92 23:41
انشاالله که این دخمل شیکمو اول میشه


ممنونم خاله جون ب من رای دادید؟؟؟؟
مامی مهتا
7 تیر 92 17:22
ای جااانم چه عکس با مزه ای ...بوووووووس
ایشالله که برنده میشی عزیزم


ممنونمممممم خاله جون ب من رای دادی؟؟؟
مامان سهند و سپهر
7 تیر 92 19:41
ما به مليسا جوني راي داديم . شما هم به سهند و سپهر راي ميدين ؟ بوس براي مليساي شكمو


ممنونم عزیزم ما فک میکنم جز رای های اول سهند و سپهر جونی باشیم!!!
مامان سونیا
8 تیر 92 11:15
ای جونم چه عکس با مزه ای
چشم خاله یکی از رای های ما ملیسا خانمه


وای ممنونم گلمممممممممم دستت درد نکنه
خاله الهام
8 تیر 92 12:19
ماماني چه خوب كه اين عكسو فرستادي من 1 راي حساب كن
راستي كد دخمل ما هم اومده 220 هست اگه دوست داشتين بهش راي بديد مرسي


ممنونم عزیزم چشم رای میدم
نرگس
8 تیر 92 16:52
نی نی شکمووووووو

رای هم میدیم


ممنونم مرسییییییییییییییییی
مامان کمیل کیان
9 تیر 92 16:35
ماهم رای دادیم ب دختر نازتون


ممنونم عزیزم
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 12:40
فدای لبخندت .عزیزم ب ملیسا جون رای دادم


ممنونم گلم
مامان کمیل و کیان
13 تیر 92 13:48
مامانی پیش ماهم بیا


چشم
میلاد
19 تیر 92 13:54
قسنگه


آدرس نذاشتید که
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 15:05
ماشالا هزار ماشالا رنگ چشمای دختر بزرگت خیلی نازه ایشالا همیشه سلامت باشه از طرف من ببوسش


ممنونم عزیزمممممممممممم لطف داری شما هم باران جون ببوسید
مامان امیرحسین و کوثر جونی
19 شهریور 92 18:58
سلام.عزیزم خوشمزه.دوستت دارم عروسک


مرسی عزیزمممممممممممم خدا نی نی های شما رو هم برات نگه داره