ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

یه بازی وبلاگی

الان اومدم نظرام رو بعد از یه روز چک کنم دیدم خاله اسما جون منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده و ازم خواسته که انجام بدم و سه نفر هم به این بازی دعوت کنم خاله جون خیلی خیلی ازت ممنونم حالا بریم سراغ بازی!!!!!!

بزرگ ترین ترس از زندگیت؟ترس از مرگ

اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟به خونه ی همه سر میزدمنیشخند

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرف رو داشته باشد آن آرزو چیست؟آرامش و ثروت

از میان سگ اسب پلنگ گربه وعقاب کدام یک را دوست داری؟ هیچ کدام ولی چون یه بازیه اسب

کارتون مورد علاقه کودکیت؟ حنا و سباستین

در پختن چه غذاهایی تبحر نداری؟نیشخند

اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟سکوت

با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ تو جمله سازی ضعیفم و بی خیال این قسمت میشم!

دوبیت شعری که خیلی دوسش داری؟؟

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست؟

                         رفیقان را جدا کردن هنر نیست

رفیقان قلب انسانند خدایا

                        بدون قلب چگونه میتوان زیست؟

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

گذشته:دیدن زن داداشم یک روز قبل از عمل سزارین که فوت کرد

آینده:دیدن عروسی بچه هام و آینده شون

چه رنگی هستی؟چرا؟؟نارنجی نمیدونم!!!

اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟آلمان

بهترین اس ام اس موجود در گوشیت؟یاد خوبان کار ماست یک پیام هم حکم یک دیدار ماست این نفس فردا نمی آید به دست پس به شادی بگذارنش تا که هست همه شادیها را برایتان آرزومندم

اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستند؟اون سه نفر کسانی هستند که میخوام به بازی دعوتشون کنم این حرف رو از ته دلم میگم

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون یه کلمه چیه؟منم ج خاله اسما رو میدم جدایی واقعا بده

کسی رو که بخواهی ملاقات کنی؟دوستان دوران دبیرستان

اسم دیگه برای وبلاگت؟همه زندگیم زیباترین دختران

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟؟انار

سه خصوصیت اخلاقی بدت؟1_زود اعصبانی میشم 2_سکوت در برابر زور 3_بیش از اندازه دلسوز

کاشکی.....بچه بودم بی دغدغه و گرفتاری

حالا نوبتی هم باشه نوبت معرفی سه تا از دوستای مهربونمه!!!!!

1_مینا جون مامان محمد وساقی

2_محدثه جون مامان حسنا جون

3_مامان هدیه جون

٤_مامان آتیلا جون

منم چون خیلی دوست داشتم 4نفر رو انتخاب کنم ریتم رو بهم بزنم 4 نفر رو انتخاب کردماز خود راضی

از همه دوستای گلم شرمنده ام ببخشید که نتونستم همه رو دعوت کنم ایشالا سری بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:49
هی وای من
دو تا وب رفتم دعا کردم من تو اسمهاشون نباشم
خوب من الان چیکار کنم؟


همون کاری که من کردم اتفاقا چون دیدم تو وبا نوشتی خدارو شکر من نیستم انتخابت کردم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:52
سلام اناااااااااااااااااااار


سلام عزیزممممم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:52
خعلی نامردی


خواهش میکنم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:52
برای زن داداشت دلم سوخت.خدا رحمتش کنه


مرسی
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:53
ممنون جز اون کسایی هستم که دوست داری برای مهمونی دعوتم کنی


خواهش میکنم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:54
ولی خوب ممنونم ازت
من با دید طنز جواب میدم به سوالت.اشکالی که نداره


نه گلم هرجور راحتی
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:56
میگم این سوالت رو باید بنویسم یا زحمت میکشی سوالات رو برام میفرستی؟


وای یعنی دوبار بنویسم؟؟؟؟
خوب مثل من اگه میتونی وب رو نبند دونه دونه بنویس و ج بده باز اگه سختته بگو بنویسم اصلا اگه میخواهی پس وبت رو بده خودم بنویسم ج هم بدم
ولی جدی میگم اگه سختته بگو کامنت بنویسم بدم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:56
ها راستی دیروز عکسها به دستم رسید.از راهنماییت ممنونم


خواهش میکنم حالا خوب بودن؟؟؟
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:01
خودم مینویسم
آره خوب بودن.خدا روشکر


خداروشکر بلاخره مینا موفق شد راستی یه چیزی الان میام وبت خصوصیتو چک کن
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:10
خصوصی


مرسی تو هم جوابت تو خصوصی
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:13
نه کی گفته دارم؟بی خیال




مینا اذیت نکن دیگههههههه


برو کاری که گفتم رو بکن از زیرش در نرو
مامان حسنا
10 خرداد 92 22:12
عزیزم قفل کلیک راستتو برمیداری ک من سوالا رو کپی کنم


وای سختمه الان تو نظرا برات مینویسم میخوایی؟؟
مامان نوژان
10 خرداد 92 23:01
عزیزم کدراازکجابایدبرداریم برای بازدیدکه نظرنمی ذارن


عزیزم من فراموش کرئم ولی آدرسش رو از وب دخملی و شکلک برداشتم میتونی بری اونجا پیدا کنی
آتيلا جون و مامان شيما
10 خرداد 92 23:12
بابت زن داداشت ناراحت شدم...
خيلي...
بد جور...
خدا بيامرزتش...


ممنونم مرسی خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
FARIBA
11 خرداد 92 1:22
بابت زن داداشت ناراحت شدم


ممنونم دوستم
مامان هدیه
11 خرداد 92 13:34
عزیزم ممنونم که همیشه بهم لطف داری منم خییییییییییییییلی دوست دارم
انار نارنجی و دلسوزم برا زن داداشت ناراحت شدم
راستی که خدمت برسیم واسه مهمونی


ممنونم گلممممممممممممممم
آتیلا جون و مامان شیما
11 خرداد 92 15:06
ممنونم عزیز دلم...
مرسی...



خواهش میکنم
مامان علی خوشتیپ
11 خرداد 92 15:44
جوابات خوشگل بود...آخی زن داداشت


مرسی سارا جون ممنونم
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 18:27
خدا رحمت کنه زن داداشت رو خیلی ناراحت شدم...


ممنونم
مامان یلدا و سروش
14 خرداد 92 18:27
بامزه جواب دادی خومان اومد


فدای تو
نرگس مامان باران قلنبه
15 خرداد 92 17:42
جوابات خیلی باحال بود


مرســـــــــــــــــــــــــــــی
مادر کوثر
18 خرداد 92 23:04


چه جوابای باحالی

چرا عصبانی رو نوشتی اعصبانی؟!

برای زن داداشت متاسفم چرا فوت کردن؟!؟؟؟

یعنی به خونه ی ما هم سر میزنی وقتی نامرئی شدی؟ من راضی نیستما

مرسی عزیزم
آره خودمم دیدم ولی دیگه حال نداشتم برگردم درستش کنم خخخخخخخخ زرنگم هاااااااا نه
راستی راضی باشی یانباشی من میام هههههه

مامانی آرتین
29 خرداد 92 11:34
جوابات جالب بودن عزیزم دخترای خوشگلتونو از طرف من ببوسین


مرسی عزیزم از لطفت