ملیسا جانملیسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مهدیس جانمهدیس جان، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

زیباترین دختران بهشتی

تولد ثنا جون مبارکککککک

تولدت مبااااااااااااااااااااارک

ثنا جان تولد دوسالگیت مبارک عزیز خاله

 

 

شش

 

 

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست .

 

ض

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

 

ض

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نازنین (مامان ثنا)
9 خرداد 92 2:56
وااااای مرسی حاله مهربونم
حسابی شرمندمون کردی حاله جون

ممنون دوستم خدا دوتا گلاتو برات نگه داره


خواهش میکنم عزیزمممممممم کاری نکردم وظیفه بود
ممنونم
مامان حسنا
9 خرداد 92 11:42
تولـــــــــــــــــــــــــــدت مبارک ثناخانومی


ممنونم
نسرین خاله اسما
9 خرداد 92 22:49
تولدت مبارک ثنا کوچولو


ممنونم
نسرین خاله اسما
9 خرداد 92 22:49
عزیزم به بازی وبلاگی دعوتی بیا وبم ببینش


وای مرسی عزیزمممممم ممنونم دوست دارم دوست خوبم
خاله حسنا
10 خرداد 92 0:10
عکس اولی مهدیس جون خیلی ناز شده .ی اسفند واسش دود کنید چشم نخوره دختر گلتون


ممنونم دوست خوبم ولی میشه آدرستون رو برام بذارید شما دو دفعه اومدید آدرسی برام نذاشتید
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 2:09
تولد ثنا جون مبارک باشه


ممنونم مبارکه
هیراد و عمه لیلاش
10 خرداد 92 13:35

تولدت مبارک عزیزم



ممنونم تولدش مبارک
مامان حسنا
10 خرداد 92 16:31
عزیزم این خاله حسنا ابجی منه
ابجی کوچیکمه الان دیدم ک اومده نظر گذاشته مهدس و خیلی دوس داره


وای مرسی عزیزممممم ازش تشکر کننننن ما هم شمارو خیلی خیلی دوست داریم
راستی وب نداره؟؟؟؟
مامان حسنا
10 خرداد 92 16:39
نه...
2سال از خودم کوچیکتره چند روز دیگه هم قراره نامزد دار بشه
دیگه کلا الافه ک فضولی میکنه تو لینک شده های من
ولی ب وب مهدیس از همون اول میومده اون وب قبلی...
الان جو گیر شده ک نظر بزاره


عزیزمممم تبریک میگم تشکر میکنم ازش ممونم
FARIBA
11 خرداد 92 1:20
مبارکه تولدت عزیزم


مرسی مبارکش باشه
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:43
مبارک باشه


ممنونم
مامان حنانه زهرا
13 خرداد 92 13:28
مامانی مهدیس وملیساجون سلام
قالب وبلاگت خوشگله ولی راستش یه خرده آدموتو خوندن مطالب اذیت میکنه.فاصله بین پستات تشخیصش مشکله من میخوام مطالبو بخونم اما سخته
فک کنم قالب قبلی یهتر بود


عزیزم واسه هیچ کس این مشکل نیست فک کنم واسه شما اینجوریه گاهی اوقات هم از مرورگر اینطوری میشه بستگی داره با چه مرورگری بیایی؟؟؟
راستی قالب قبلب منظورت کدومه؟؟؟
مادر کوثر
18 خرداد 92 23:05
موبارکههههههههههههه


ممنونم
مادر کوثر
18 خرداد 92 23:06
راستی دوست جونم. اون پست رمزدار مخاطب خاص داره و قراره حذف بشه


باشه اشکالی نداره
ارلا
4 تیر 92 22:32
سلام
چه وب نازی داری تبریک میگم بهتون خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیدو نظرتون را در باره ی وبلاگم بگید مر30


ممنونم عزیزم چشم میام